راهنمای استفاده از حسابیکس

تاریخچه تغییرات شامل تمام رویداد هایی است که کاربران در طول استفاده از نرم افزار انجام می دهند که به صورت تاریخ و زمان و نام کاربر دسته بندی می شود.

در بخش تاریخچه توضیح کوتاهی درباره آن رویداد داده خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که بر اساس تاریخچه نمی توان اطلاعات  نرم افزار را  بازیابی و یا اقدام کاربر را غیر فعال کرد.

پیوند های یکتا در واقع رابط ارسال اطلاعات به افراد محسوب می شود. از پیوند های یکتا برای ارسال فاکتور و پرداخت آنلاین و ... به مشتریان استفاده می شود.

برای فعال سازی پیوند های یکتا به آدرس زیر در کسب و کار خود مراجعه کنید.

  • تنظیمات > اطلاعات کسب و کار > تنظیمات سراسری > پیوند‌های یکتا

در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت چطور یک کاربر جدید را به کسب و کار خود اضافه نمایید و همچنین چطور سطوح دسترسی کاربر را تنظیم کنید.
در نظر داشته باشید کاربر جدید می بایست از قبل در حسابیکس عضو شده باشد و نام ایمیلی که به آن در حسابیکس عضو شده است را در اختیار داشته باشید.