صابر راستی کردار؛ دعا و کمک برای یکی از توسعه دهندگان متن باز

متاسفانه باخبر شدیم آقای صابر راستی کردار خالق فونت زیبای وزیر و شبنم و ساحل و ... به سرطان مبتلا شده‌اند. خبری کوتاه و ناراحت کننده...

محسن نقی پور 1402/8/02

به این موضوع فکر نکردم که در مورد چی بنویسم اما با یادآوری کارهای ارزشمندی که عده ای انجام میدن ( و کارهای بی ارزشی که عده ای دیگر انجام میدن و بی جهت ازشون تقدیر میشه ) همیشه این حس را دارم که باید از عده ای قدر دانی بشه، تو این پست اون فرد کسی نیست جز صابر راستی کردار.

شاید عادت کردیم همیشه برای افراد نامی فقط مطلب بنویسیم و پست بزاریم اما امروز میخوایم در مورد یه کار ارزشمند صحبت کنم، همین ابتدا خدمت خواننده های عزیز عرض کنم بنده هیچ دوستی نزدیکی با آقای راستی کردار ندارم و تنها ایشون را دورادور به عنوان یه توسعه دهنده میشناسم. دلیل نگارش این پست فقط و فقط کار ارزشمند ایشون هست، کار ارزشمند میتونی در هر زمینه ای و با هر مقیاسی باشه ، و دلیل دوم هم انجام این کار بصورت رایگان و اوپن سورس هستش و پشتیبانی مناسب هم به دلایل اضافه کنید.

متاسفانه باخبر شدیم آقای راستی کردار به سرطان مبتلا شده‌اند و مطابق صحبت های خود ایشون که در وبلاگ شخصیشون منتشر کردند این بیماری در مرحله پیشرفته قرار داره. لذا از همین جا از طرف خودم و تمام همکارانمون در حسابیکس برای سلامتی ایشون دعا می‌کنیم. امیدوارم هر چه سریعتر ایشون سلامتیشون رو به دست بیارند.

از تمام کاربران گرامی حسابیکس که قصد حمایت از آقای راستی کردار رو دارند تقاضا می کنم در صفحه حمایت ایشون از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://rastikerdar.github.io/

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها

هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.

نظرات اخیر

در به روز رسانی

کارت حساب اشخاص در نسخه جدید اضافه شد.

در به روز رسانی

نسخه ۲ فعلا به صورت شاخه بتا می باشد که پس از پایداری به نسخه اصلی در مخزن پروژه اضافه می شود.

در امکانات جدید

سلام بر دنیای حسابداران.

حسابیکس تحت قرارداد GNU GPL V3 منتشر می‌شود.